banner  

Go Back   MJOAI.COM Forum > Off Topic > Off Topic

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-29-2010, 11:54 PM
Gjez's Avatar
Gjez Gjez is offline
Dangerous

Quote:
Originally Posted by eps View Post
haha jeg har mye å fortelle føler jeg x )

altså i dag var det jo vålerenga - barcelona herlig vi tapte 4-2 aldri vært så glad for ett tap før xD haha, men det der var verdens herligste kamp selv om det regnet som bare fadren, fy søren jeg var helt våt over hele meg ikke en liten flekk som var tørr x D så da var det digg å ta en laaaaaaaaang varm dusj å hoppe inn i kosedressen min
Hahaha. Slike kamper er såå gøy, elsker det! Og vi vant jo i går også! Eller det blir vel i forrigårs kanskje, klokka er vel over 12. xD Uansett; RBK er nærmere Champions League nå! Åh, gleder meg til de kommer videre! Haha, tar det på forskudd jeg, men de er på god veg da. =D

Uansett; jeg skal på kino i morgen. Heter Knight and Day eller noe sånt. Noen som har sett den? Haha, føler jeg er så ofte på kino for tiden. I England var vi 5 ganger på kino på en uke. :O Det er MYE for meg å være, bruker kanskje å se så mange på et år til vanlig. x)
Reply With Quote
Old 08-01-2010, 09:55 PM
eps's Avatar
eps eps is offline
Workin' day and night

Quote:
Originally Posted by Gjez View Post
Hahaha. Slike kamper er såå gøy, elsker det! Og vi vant jo i går også! Eller det blir vel i forrigårs kanskje, klokka er vel over 12. xD Uansett; RBK er nærmere Champions League nå! Åh, gleder meg til de kommer videre! Haha, tar det på forskudd jeg, men de er på god veg da. =D

Uansett; jeg skal på kino i morgen. Heter Knight and Day eller noe sånt. Noen som har sett den? Haha, føler jeg er så ofte på kino for tiden. I England var vi 5 ganger på kino på en uke. :O Det er MYE for meg å være, bruker kanskje å se så mange på et år til vanlig. x)
hehe, skal på kamp i morgen også håper vi vinner

oj ja det vakke få ganger nei x )

i dag har jeg å emil vært sammen i 1 måned allerede, tiden går fadern meg farlig fort ass, vet ikke ordet av det før man finner sitt første gråe hår x D
Reply With Quote
Old 08-19-2010, 09:54 PM
eps's Avatar
eps eps is offline
Workin' day and night

første skoledag var dustete moa er solgt meeeeeeen emil ler litt som mj herrefred jeg holdt nesten på å døøøø da jeg hørte det ! herrejesus så søtt !
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules