![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
|
|
||||
|
||||
|
Part 1:
Part 2: Part 3:
|
||||
|
||||
|
Var veldig skeptisk til disse intervjuene! Enda flere som skal uttale seg.
Men det var jo ekstremt positivt, så da ble jeg veldig glad ![]() Flott å høre disse historiene, spesielt den med ho prostituerte. Måtte le!
.................................................. ............. ![]() ![]() "If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with." |
|
|
||||
|
||||
|
hahahha! "Yo, that's a prostitute!"
Tenk Michael, som ikke visste noe om hvordan verden egentlig var. Jeg mener hvordan folk oppførte seg. Han har jo selv sagt at han likte å se på mennesker, hvordan de var når han ikke var der.
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=Apekatt123;52584]hahahha! "Yo, that's a prostitute!"
QUOTE]what? når sa dem prostitute? det fikk jeg ikke med meg
|
||||
|
||||
|
De sa det rundt 0:15 i den siste videoen
|
||||
|
||||
|
takk. så det nå. haha
|
||||
|
||||
|
Så nydelige disse mennene var.. Haha måtte le når hun spurte " Michael Jacson made out in the backseat?" Så sier han ene " Or chewing gum loud!" Haha.. Likte dette!
|
||||
|
||||
|
Ser ut til å bekrefte mye mange fans har ment om mannen
Om ikke annet er det utrolig godt å høre noen snakke fint om han og ungene
![]() Captured by your resonating light... Last edited by Shabana; 03-10-2010 at 06:26 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Han var kanskje uskyldig og ikke klar for ting og tang når han var med Tatum, men virker som han har lagt det bak seg
![]() Husker også hvordan jeg lo meg ihjel når jeg så hvordan han var ved Invincible-signeringen. Og på Living With Michael Jackson når han sier, "I could do more than that"
.................................................. ............. ![]() ![]() "If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with." |
|
|
||||
|
||||
|
Haha, herlig
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|